Arkadaslar nasıl dayanıyosunuz? Ben ben değilim resmen, çareyi gece yatmadan içmekte bulmustum doktor dozu yükseltip günde ikiye cıkartınca mecbur gündüzde içiyorum. Resmen kafamı tartıcak dermanım yok. Kollarım kaldıramıycağım kadar ağır sanki. Yok mu bunun çaresi