Herkeste aynımı bilmiyorum korkutmakta istemem anneminde rahim duvarı gazla kalınlaşmıştı ve kanaması oldu kadın doğum parça alınması gerek dedi geçen ay alındı ve sonuçlarına göre ameliyat olup rahimin alınacak dedi tabi annem 47 yaşında her yaş ver kalınlaşma aynı şey olmaya bilir bi doktorla görüş bence