Kızlar kan pıhtılaşmama düşük riskim 3 tane düşüğüm olduğu için hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri oksopar 6 bin , coraspirin sabah , progesteron sabah akşam devam ediyprum . Şuan 35+1 deyim ne zaman kadar devam eder ki acaba . Sizlerde nasıl oldu