Simayeraslan Merhaba arkadaşlar 20+3 gebeyim ama doktorum19+4 ile uyumlu olduğunu soyledi ve sağ bobrekte büyüme olduğunu söyledi 3,9mm böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba
Gkee Simayeraslan evet bebegin erkekse erkeklerde cok sık rastlıyoruz kimi bebekte gebelik ilerledikçe geciyormuş geçmezse çogu doğumdan sonra geçiyormuş korkma canım aynısı bizde de çıktı
Freyan Simayeraslan Benim de 5 mm çıktı 4 üstü takip ediyoruz dedi detaylidaki dr. Kendi doktoruma sonucu attim hic bi sıkıntı yok güzel dedi Detaylidaki dr ilerledikçe geçer bu durum dedi geçmezse de doğumdan sonra 1 yıl içinde geçer dedi benim bebeğim de erkek.
Simayeraslan Erkek değil kız bebek 2li teslim normal çıkmıştı ayrıntılı usg de doktor bu böbrek büyümesinden dolayı down ve böbrek tıkanıklığı dan şüpheledi geçici birsey oluyor mu
Freyan Simayeraslan down teşhisi koymak için birden fazla şeye bakılması gerekiyor diye biliyorum.Tek başına böbrek büyümesi Down icin kesin bir bulgu denemez
Sag2706 Benimde oğlumda vardı canım sakın korkma ya gebelikte geçiyor yada sünnet olunca bizimki 3 aylıkken sünnet oldu ve düzeldi şuan bi sıkıntısı yok. Hamileyken çok üzülmüştüm ben sen aynı hatayı yapma bebeğinde stres oluyor
Ygmrcylin Benımde her iki böbrekte genişleme var denildi ama geçer dedi .. Benım de kız sıkıntı etme geçer inşallah
Gugu588 @Simayeraslan 20 haftada ayrıntılı ultrason da sağ böbreği büyük dedi canım sıkıldı kendi doktoruma gittim oda kontrol etti düzelmişti bazen mesaneden kaynaklı o an tuvalete sıkışık olabilir dedi