Feyzaclk normalde 37+ olduğunda bakılıyor ama doğumu tetikleme riski var o nedenle herhangi bi sıkıntı yoksa ileri tarihe de atabilir doktor ben bugün gittim normalde yapacaktı araya bayram da girdiği için riske atmak yerine bayram dönüşü yapalım dedi 38+3 falan olmuş oluyorum