Kardelennnnnuygr canım paketi demetevler tıp merkezinden alırsan daha uygun oluyor. Etliğin paketi pahalı benim zamanımda demetevlerde kampanya wardı 3500 mü 3700 mü neydi. Ordan alıyosun 35. Haftaya kadar Suzan Türk seni mıayene ediyor. 35. Haftadan sonra etliğe istediğin doktora geçiyorsun. Avantajı paketin uyguna geliyor dezavantajı da 35. Haftadan sonra doktor değiştiriyosun. İnsan bi düşünüyo acaba doktoru sevebilcek miyim iyi mi diye 🤷🏼♀️