MelodyFairy 42 gün sonra regl oldum tarlusal kullandım yoksa gelecek gibi değildi. Regl bitince ovulasyon testi kullanmak istiyorum ama yumurtlama olayı aklıma takılıyor yani etkilemez değil mi yumurtlama görürüm?
adatuna MelodyFairy sorunuzu tam anlayamadım ama normalde her ay yumurtlama görülüyor ama bazı aylarda kadınlar yumurtlamayabiliyor az da olsa bir olasılık var böyle
Kubra00111 MelodyFairy bence yumurta takibi yaptır canım bende bu ay Allah nasip ederse yaptırcam Dr dedi bitkisel kürler de destekleyecegiz dedi
Kubra00111 MelodyFairy özele gittim özelde takip yaptırcam bayrama denk gelirse adetim diğer aya kalır takip bakalım canım ovulasyon kullandım daha da stres oldum
MelodyFairy Kubra00111 bende özele gitcem ama eşimin sperm testi vermesi lazım ve şuan veremiyor onu bekliyorum aslında o yüzden