böyle postlar açacağım hıc aklıma gelmezdı üstelik ılk gebelıgım degıl bılınclı biriyim ama iste duygularıma yenik düştüm çok duzenlı degıldır reglm ama en geç 10 gün geçer ve arada oluyor bu durum sürekli degıl 4-5 ayda bır oluyor gecıkmem mevsım degısıklıgı stres vs Doğumdan sonra kırkım çıktı 10 gün sonra regl görmeye başladım 6 Aydır da duzenlı oluyorum 2 kere gecıkmem oldu bırı 7 dıgerı 10 gün gecikti dıgerlerı hep 1 gün gecıktı en fazla takvıme göre 21 ınde yumurtlamaydı ve 2 günde bır degerlendırdım regl günümden ıkı gün öncesine kadar gün asırı degerlendırdık dun de akıntım oldu kokusuz yumurtlama akıntısı gibiydi sankı dun yumurtam catlamıs dıye düşündüm ama esım hastaydı degerlendıremedık 2 gün öncesi ilişki oldu acaba bu ay olumsuz mu çok heyecanlıydım bütün heveslerim kırıldı olmayacakmıs gıbı gelıyor bana sırf dünü degerlendıremedım dıye moralım bozuldu ılk çocuğum geç dollenmeydı hevesle test vs aldım regl günüm gelince yapacaktım regl olmama 9 gün kaldı bu arada (ikinci çocuğu neden ısrarla ıstıyorsun diye soracaksınız cevaplayın ılk bebegım doğduktan 2.5 ay sonra vefat etti) bu ay çok umut ettım ama hayallerım yıkıldı resmen