Esrakckaa Kizlar kac gundur boyle sari akinti geliyor böyle koyu sari akinti oluyor. 10+2 haftalik, ve kasinti yada yanma yok. Enfeksiyon 100/100 ihtimali olur. Enfeksiyon zararli mi, yoksa normal mi
Heyzilwq Esrakckaa genelde hamilelik boyunca sürüyor canım benimde başından beri öyle geliyor akıntı doktor ilaç veriyor ama pek fayda etmiyor
Masalada Esrakckaa Canım benim de vardı enfeksiyon çıktı enfeksiyon hamilelikte iyi bir şey de bebeğe geçme ihtimali var bebeğe geçtiği zaman da kötü şeyler oluyor onun için hastaneye gittiğin zaman doktoruna söyle tahlil falan yapsınlar sana uygun ilaç verirler bol bol su tüketmeye çalış tuvaletini de hiçbir şekilde tutma tuvaletin geldiği zaman hemen tuvalete git su çok iyi bir yöntem. Gebelikte zaten enfeksiyona yatkın gebelikte herkese enfeksiyon kapabilir ben mesela sürekli kapıyorum ne kadar temiz olursam olayım bilmiyorum demekki gebelikte oluyor muş
Minsaa Günde 3 litre en az su tüketmek lazım o normale dönüştürür bide iç çamaşırı giymeyin evin içinde vajinanın hava alması lazım
minikmelegim_ Enfeksiyon bebekte ciddi zarara yol açar hafife almamak lazım ama o sarı akıntı bende de var. Bence her gebe de akıntı fazla ve sarı. Akıntı kötü kokulu ve ağrı yapıyorsa enfeksiyon olabilir
Esrakckaa minikmelegim_ Bende kotu koku yok mesela, 4 gundur boyle devam ediyor bazen duruyor bazen geliyor