babyiscoming_ Kızlar reglime 3 gün var. Bu sabah gebelik testi yaptım ama çıkmadı. Belim ve kalçalarım çok ağrıyor. Özeliikle sağ kalçama çok sancı giriyor. Sık idrara çıkma var. Acaba testin yanılma payı var mıdır. Awox marka erken gebelik testi yaptım