Gzmdnz bebeğim 8 haftalık olana kadar ben öyleydim hazımsızlık şişkinlik vardı ama iki üç haftadır şükür yok o şikâyetlerimiz gitti bi kaç gündür mide bulantısı cekiyorum bu haftalarda normalmiş 11 haftalık olduk şuan ins sizinkide en kısa zamanda geçer