Elffustn hastanedeyim şuan nst için bekliyorum. Doktorum da en başından beri ilkhan bey. Daha önce burda da çok kişiyle konusmustuk kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben ilk bı iki ay devlete gideyim sonra aktıpa geçerim diyordum ama doktorumdan çok memnun kaldım o yüzden 35+1 e kadar geldik. Gebe eğitimleri dogum hane vs hepsi özel gibi zaten doktorumda özel gibi ilgili mesajlara dönen hastasını tanıyan bir doktor o yüzden doğumu da burda yapmaya karar verdim.