Glsh97 Kızlar yarın 27 haftalık oluyoruz kıyafetlerini ne zaman yıkadiniz ben de yikasam mı diye düşünüyorum ama erken mı karar veremiyorum 😂
Ececec Glsh97 31 haftadayız biz bugün battaniyelerini ve havlularını yıkayarak başladım. Aldığım kıyafetlerin etiketlerini falan kestim. Yavaştan başladım 🙈
1melekannesi3858 Glsh97 canım valla ben 28 hafta da yıkadım ütuledim kaldirdim iyikide yapmissim hiçte erken değil tam zamanı sonradan agirlasiyorsun çünkü yapmaya derman kalmıyor şimdi 30 haftaligim iyiki yapmışim
buusur Peki kızlar bebek kıyafetlerini ütülemek şart mıdır yıkayıp kaldıran yok mu eriniyorum ütüye ben sanki🙈 bir de bebek deterjanı aldınız mı kesin kullanmalı mıyız?
Nerfemm Glsh97 bende 26 27 gibi yıkadım sonradan agırlaştınmı hersey okadar zor gelcekki. Ben 32 haftaligim simdiden agirlastim normal ütüyü bile yapacak halim kalmiyor. Bide bu sicaklarda
merrvekus Glsh97 ben 34+1 sadece yıkadım daha ütüleyip çantayı hazırlayamadım kaynanam hastalandı hastanede onlarla uğraşmaktan çantayı hazırlayamadım
Amineazra Glsh97 bence yavaştan başlanılabilir ben 32 oldum bitti hastane çantasını tamamlamaya çalışıyorum 🥰
sema_nur68 Glsh97 Bende 28 haftalığım dün yıkadım. Bugünde ütüledi. Hastaneye götüreceklerimi ayırdım. Çalıştığım için bayram tatilinde işlerimi halletmek istedim
guzelanne01_ Glsh97 35 haftamda odası kıyafetleri Ve bütün ihtiyaçlarını aldım 37 dede hepsini yıkadım doğumama 1 gün kalada odası geldi kuruldu🫣 38 de doğurdum canım darısı sana
Brn_cnn Glsh97 valla ben 34-35lerde başlamıştım sanırım. Şimdi de öyle yapicam erkenden yapmak istemiyorum tozlanir diye takintiliyim biraz