Merhaba kızlar. 35 haftalik hamileyim bazen ozel bolgemee oyle bi agri ve baski hissediyorum ki cikicak cocuk herhaldr diyorum bbaya aciyo oturup kalkamıyorum. Birde cocuk sertlesiyo gun icinde ara ara o sertlesince kasilmam oluyor bu haftalarda normal bir durum mu sizce?