Gzmocl
Canm kolay gelsin 😄😄 sanirim 6 yada 7. Haftamda kusmalarım başladı beni mahvetti ailelerimiz yanmzda değildi hastaneye yattim sonra ailemin yanina gttim yanlis olmasin ama 12 yada 13. Haftada kusmalarim yavasca geçmeye başladı ama ben bulantı ilaciyla yasiyodum korkarak biraktim her an tuzlu birşeyler yemeye çalıştım zaten tatli gormek istemiyodum derken son bir zirve kusma icine grip girdi beni yine yıldırdı sonea usul usul gitti bi yolculuk yaparken bulantilarim oluyor suan 32.haftam bitiyor. 7.aya girerkende 1-2hafta kadar aksam yada sabah kustum suan mide yanmalari eksimeleri oluyor ama bunun icin cok normal diyorlar boooll su icmeni ve azar azar yemeni tavsiye ediyorum su icmeyi bulantim azaladgnda daha cok icebilmistim. Cok uzun oldu ama asıl onemlu seyi soylemedim. Geceleri yatarken yanina kraker tada ekmek koy sabah uyandiginda yerinden kıpırdamadan ye ondan sonra kalk gercekten ise yariyo. RABBİM saglikls bebegine kavusmayi NASİP etsin tabi hepimize😄😄