Merhaba arkadaşlar 7haftalık gebeyim folikasit kullanıyorum her gün bir tane ama aynı zamanda omega3 de kullanıyorum her gün bir tane onun içinde de folik asit, b12, c gibi birçok vitamin var . Çok folik asit tüketimi iyi değil diye biliyorum benim gibi gebeliğin başında hem folik asit hem omega 3 kullanan var mı?