sude_hsn Kızlar merhaba biz 17+6 yız etrafımdaki herkes artık çatlak kremi kullanmamı önlem almamı söylediler ama bende şu anda çatlak izi vs hiçbir şey yok ne zaman başlamam gerekiyor kreme
MMad sude_hsn başla bence bi sürmede etki etmiyor vücut alışsın neme ben 21. Haftadayım aniden bi kuruluk geliyor kullanmama rağmen çatlayacağım sanırım
Beyzayildirim01 sude_hsn bu hafta başlayabilirsiniz ne kadar erken başlarsanız o kadar nemli olur vücut etkili olur . Ama şunu da söylym maalesef çatlaklar ırsi vücut yapın buna müsaitse catlarsiniz istediğinizi sürseniz bile . Ama tabi önlem almak en iyisi en Azından aza indirmiş oluruz 🤍
Ayazmom_ bende 4. ayima giriyorum bayramdan sonra alip baslayacagim bu zamanlarda basliyo cogu kisi. Gunde bir kere suruluyomus 28. haftadan sonra sabah aksam 2 kere
sude_hsn Ayazmom_ tamam teşekkür ederim bende en kısa sürede başlayacağım önce doktorumdan krem önerisi almam lazım iyi etkisi olan krem hangisidir acaba
Cc-mm-krk Ben 3. Ayımda başladım. Düzenli kullanıyorum. Sizde başlayın bence. Karın genişlemeye başladığında çatlaklar oluşur geç kalmayın
Beyzayildirim01 sude_hsn ben sabah akşam sürüyorum duştan çıkınca özellikle daha çok nemlendiriyorum size de fikir olur .