262223-- özele devam edip iyi bir devlet hastanesi bulup arada gitmek daha mantıklı sanki. En az defa giriş olması lazım diye biliyorum devlet hastanelerinde. Ben devlet takipliyim. Kendi doktorumdan çok memnunum. 20 binden aşağı doğum yapan yer yok maalesef İzmir’de ve sürekli zam geliyor. Daha geçen gün 12 bin lira olan yer 19700 olmuş. Ara