Elbarcan
Kızlar ben şuan 29 haftalık hamileyim ve kızıma isim arıyodum bir hafta önce rüyamda kız bebeği kucağımdaydı ve ona sare diye seslenşyodum bir yakınım bebeğinin ismi ne diye sordu bende sare dedim ve gündüz gördüm ve dün yine gördüm aynı rüyayı bende çok sıcak bakmıyorum bu isme sizce koymalımıyım yada koymak gerekirmi😏😏
Badgirl_
Koymak gerekmez ama benim esimde gormüstu biz o yuzden esimin gordügü ismi koyduk😂hocayada danıstık koymak farz degil ama gördügunuz isim mubarek bi isim gonlünüz varsa koyun demisti😊
Elbarcan
Kimisi diyo rüyandaki ismi koymazsan bebeğin sonradan hasta olur başka birine olmuşş