prensesannesi__ Ya kızlar bu ikinci gebeliğim ilk hamileligim de bayaa kilo almıştım ve sonrasında vermekte zor oldu hareket etmekte zorladı hamilelikte Şuan aynı hatayı yapmak istemiyorum sağlıklı beslenip ama kilo almadan çok kilo almadan yani nasıl ilerleyebilirim şuan 6 haftalık henüz 🦋
Nisanannesi34 prensesannesi__ Beyaz ekmek , tatlı , makarna , pilav yeme☺️ Bol sebze, kurubaklagil haftada 2,3 beyaz,kırmızı et ye Ara öğün yap kefir , meyve , kuruyemiş gibi Bol yürüyüş , bol su Kilo almadığını hatta verdiğini görüceksin☺️
Esraaaaacun prensesannesi__ kızlar ben 30+3 üm 11 kilo aldım ama doktorum bunu bile wawwww görüyor neyse beni diyete soktu aşırı karpuz tüketimi makarna ekmek mantı hurma çok şekerli şeyler dondurma çok canın isterse 1 top diyor bu şekilde dediklerine uyuyorum gerçekten kilo alımı durdu
Ssedda Benimde ilk gebeliğim bu bende 6.haftadayım şuan 59 kiloyum ve bende beslenme konusunda dikkat etmek zorundayım ve çalışıyorum aynı zamanda. Kilo almaya çok elverişliyim ama vermede baya zorlanan biriyim
prensesannesi__ Ssedda malesef bende ilk gebeligimde 57 kilo ile hamile kaldım 80 le girdim ilk gebelikti dikkat etmedim tecrübesizlik işte ama bunda aynısını yaşamak istemiyorum
prensesannesi__ Nisanannesi34 ayyy ekran resmi aldım bunu yapicam mutlaka hadi inşallah ilerleyen zamanlarda dönüş yaparım inşallah 🤲🦋🥰
prensesannesi__ Nisanannesi34 ilk gebeligimde inanılmaz tatlı yerdim ya şerbetli tatlı hiç sevmem dolu dolu tatlı yedim onda ama bunda suanlik yok çok şükür tatlı hiç yok inşallah böyle gider
prensesannesi__ Esraaaaacun ekmek kullanımını durdurdum bende ciddi anlamda çavdar ekmeğine basliycam sabah akşam 1 dilim olmak üzere ama karpuz aşığım ondan nasıl vazgeçerim bilmiyorum 😔ama tamam dikkat edicem bu dediklerine bende inşallah bu kez çok kilo ile devam etmez