Miraysmomy Sizi üzmek istemem ama normalde 12. Gün en azından 5in üzerinde çıkması lazım sizinki 0 küsür değeriniz büyük ihtimal sonuç negatif ama inşallah ben yanılırım da pozitif çıkar bende aşılama ve tüp bebek yaptırdığım için biliyorum