Ftm55 Merhaba kızlar hamileliğinizde kusma bulantı kançıncı haftanızda başladı veya hiç bu durumu yaşamayanınız var mı gören cevaplarsa çok memnun olurum
Kediannesi1 Ftm55 11. Haftada başladı inşallah sizin başlamadıysa başlamasın hiç rahat geçirin çok zor çubuk krakerle hayat geçiriyorum 6 kilo verdim 2 haftada ilaçlar fayda etmiyor 🫣 eğer derdiniz bulantıysa bir yudum kolayla yavaş yavaş çubuk kraker yemeyi deneyin iyi geliyor bana belki sizde de işe yarar
merveliyyy Ftm55 ben şuan 6. Aydayım maşallah diyeyim sadece bir kere kustum onda da çok hastaydım benim kusmam mide bulantısı vs çok olmadı rahat geçirdim genel olarak 🤎
Suyldrmm Ftm55 oglumda 9 ay kustum utanmadım ikinciyi yaptım 15 haftalığm kusuyorum gebeligim cidden igrenc geçiyor! Hala kokulardan nefret edıom kokular, beni alıo oglumda sadece sabah kusuyordum, bunda aksam gece gündüz farketmez kusuyorum 🤢
Nisanannesi34 6.haftada başladı, prilam kullandım 12.ye kadar kullandım ilacı sonra kesildi zaten .. hiç kusmadım
Ftm55 Nisanannesi34 benim ilk gebeliğim muhtemelen üç haftalık gebeyim 4 hafta ve 6 hafta sonra bir yılımı verdiğim çok önemli sınavlarım var aşırı tedirginim sınav esnasında kusma mide bulantısı olursa diye 🥹 bu söylediğiniz şey ilaç mı
Ftm55 merveliyyy kişye göre değişiyor mu ilk gebeliğim çok tedirginim muhtemelen üç haftalık. 4 Hsfta ve 6 hafta sonra bir yılımı verdiğim gece gündüz dershaneye gidip hazırlandığım sınavlarım var sınav esnasında kusar mıyım diye çok endişeliyim
Nisanyagmurum 9 haftalığım 5. Haftada başladı bulantı kusma hala devam ilacida çıkarıyorum belki geçer zamanla
Masalada Ftm55 sekiz haftam da başladı 18’de bitti pirilam hapı kullandım azıcık idare ediyordu ama yine kusuyordum yani 18 haftaya kadar kusmaktan perişan oldum afedersin
Ftm55 Masalada :( prilam hapı kaç saat idare eder tahmini KPSS sınavlarımı geçirsem yeterli benim için 🥹
Masalada Ftm55 valla gece yatmadan önce 2 tane içip uyuyordum sabah bulantım oluyordu ama fazla değil ben bilerek kendimi kusturuyordum midem rahatlasın diye akşama kadar idare ediyordu sen sınava girecek sen yanında naneli şeker bulundur
Fuhrer Ftm55 ilk 14 hafta mide bulantisindan ölüp dirildim iştahsızlık da fazlaydı prilam kullandım 15. Haftadan 20 ye kadar mide bulantım ara ara oluyordu ama iştahım açıldı bayaa geçer bı zararida olmaz merak etme
adatuna Ftm55 6.haftada başladı ilk 16 hafta çok ağır geçti. Şuan 25.haftadayım hala günde 1-2 kere kusuyorum
Bal1234 Ftm55 6 haftalıkken başladı kusmam 20 haftalıkken btii tabi arada bulantı olyo bu yüzden hssthye bile yatrldlm fayda etmedi