Kızlar 38 haftanın ilk günündeyim ve suyum olduğundan bir tık fazla ve bebek ters makat gelişli
Sizde döner mi su fazlalıgından dolayı
Doktorum yeterince iyi değil olmazsa sezeryana alırız dedi bende ağrı alt taraftan var sancılarıma da bakıp iyi ağrın yok deyip gönderiyor sizce döner mi kilo alımı da olacak içerde kaldıkça kilo aldıkça yeri de daralmaz dönmesi zor olmaz mı sizde beklemeyio sezaryen olmalı mıyım 2 yaşında da oğlum var son zamanlarımdayım hareketlerim kısıldı hiç rahat değilim başından böyle bir olay geçen var mı beklemeli miyim 40 a kadar yoksa her halükarda olacaksın ol diyor musunuz?