Tusse18 bende sizin haftalarda cevremdeki annelere sormuştum hicbirsey hissetmiyorum eski hayatima enerjime keyfime döndüm cok tuhaf geliyor diye (kusmalı ve inanilmaz hasta gibi gecti 3 ayım) onlarda normal demisti ama inanin 1 ay istemsiz strese soktum doktor kontrolune kadar sonrasi zaten bebişi gorunce herşeyyy unutuluyor. Vucudumuz 3 ay asiri tepki versede sonrasinda bu kadar rahatlamasi beni şuan cok mutlu ediyor cok sukur işimi goruyor yemek yiyorum sizde strese sokmayin kendinizi 20ci haftalardan sonra hissediceksiniz zaten bebişinizi kanamaniz aşırı agrınız olursa korkun allahin izniyle bu gunlerde gecicek