meryem_sanay07 34+4 haftalık hamileyim 2800 grm bebeğimin kilosu 38+3 de sezeyan olucam sizce normal mi bebeğimin kilosu
guzelanne01_ meryem_sanay07 bence gayet normal 37 haftamda 2800 dedi doktorum 38 haftamda doğum yaptım 3600 doğdu maşallah oğlum Sizin demekki 4000 yakın doğacak hatta gecedebilir
1asel-duru 34 haftada 2800 gramdi doktor çok iyi hatta bir hafta önde gidiyor dedi 37 haftalıkken sezeryan olacağım şimdi 35+5 sizinki de güzel doğuma kadar 3bucuk falan olur