Kızlar 35+4 günlük gebeyim 2 gün hastanede yattım şiddetli kasik ağrısından ama nst de doğum sancısı çıkmadı ama bebisin kalp ritmi biraz fazlaydı dün çıktım hastaneden bugün kendimi kötü hissediyorum gene nabzım çok hızlı bide grip oldum onunla alakalı olabilir mi acaba