aysenur-1998 Suni sancı verdiler dua edin lütfen çok ağrım var biran önce kurtulayım olmazsa sezeryana alıcaklar
guzelanne01_ aysenur-1998 korkma inşallah bir an önce doğar kurtulursun bende 6 gün oldu doğum yapalı doğurmaktan vazgeçtim hatta kalsın dedim😂 ayy doğum sonrası bir rahat bir rahat ki Bebeğinin kokusunu alıp seveceğini hayal et
Nisanannesi34 aysenur-1998 Canım inşallah çok bekletmez bebeğin kavuşursunuz sağ salim.. bende suniyle doğum yapıcam halin varsa biraz bilgi verebilir misin acı nasıl ? Kaç saat açılma olmazsa sezaryene alıyorlar ?
momness aysenur-1998 kadın olarak vücudumuz doğum yapmak için yaratıldı.. korkma canım en fazla bugün sabrediceksin ve sonrası misss.. allah yardımcın olsun rabbim kolaylık versin..
CeydaST aysenur-1998 inşallah açılma hızlı ilerler ve bebek kanaldadır kuzum. Benim onca sancı üstüne sezaryen e döndü
Yagmurfatih aysenur-1998 Keşke benimde suni ile alsalar 40+1 ama henüz bizde bişey yok gibi babamizda yurt dışına gıdecek görsün ıstıyorum ben