Herkese merhaba. Burda daha önce ağır kaldırmayla ilgili post görmedim ve benim gibi bu konuda tedirgin olan annelere bilgi olur diye açmak istedim. Ben 13 haftalık hamileyim ve birkaç kez ağır kaldırdım (küçük yeğenimi) ve karnımda hafif ağrı oldu ama dinlenince geçti. Hamilelikte ağır kaldırmamak ne kadar önemli, bunu yaşayan anneler var mı ve gerçekten ağır kaldırmak düşük yapıyor mu? Bu konuda tecrübeli annelerin önerilerini duymak isterim. Teşekkürler