Arkadaşlar merhaba. 15+2 gunluguz. Kahverengi lekelenmem vardi 6 gündür devam eden. Kendi dr.um baktı ilaç kullanmaya gerek yok geçici bir durum dedi ama gecmeyince yine acile gittim vajinal yolla da baktılar. Yine progestan verdiler. Bu ilacı kullanınca lekelenme tamamen geçiyor mu? Uzunca bir süre mi kullanmak gerekiyor? Kullanıp bırakan oldu mu?