Kızlar hamileliğimin 32. Haftasondayım ama mide yanmalarım vücudumun ağrıları oturamama kalkamama işte yarım insanım diyebilirm ve hayatımdan keyif alamıyorum. Doğum yaptıktan sonra bu belirtiler geçiyor mu? Mide yanması, otururken ciğerlerin acıması, halsizlik vs aklınıza gelebilecek her şey.. geçecek mi yoksa devam mı edecek lohusa döneminde de 😓 artık yeter demek istemiyorum ama zorlanıyorum keyfim kalmadı