Tekrar hamile olduğumu öğrenince 15 aylık kızımı mecburen ayırdım. Viks sürdüm bende. Hem tadını beğenmedi hemde kokusu rahatsız edici geldi. Salça kara kıl vs. onlara pek inanmadı kasıtlı olduğunu anladı çek onları diye ağladı ama viks şeffaf olunca pek bilemedi o şekilde bıraktık biz. İlk hafta zorlu geçiyor ama her geçen gün biraz daha kolay geçti. Ağladıkça kendimi suçlu gibi hissettim benim açımdan da zor geçti psikolojik olarak ama sonunda başardık şükür hepsi geldi geçti. Rabbim kolaylık versin inşallah🤲