Nisanannesi34 Yagmur75 Gebelik boyunca içmedim , doğumdan sonra da içmeyi düşünmüyorum.Çok canınız çekerse bi bardak için ama çok içmek bebek için zararlı
Edaydemir Herşey dozunda olmalı ya ben kendimi hiç kısıtlamadim ama düşük tehdidi olan birsey olur diye suphelendiklerimi araştırdım sadece kolada daha bu sabah aç karnına bile içtim ama yinede dikkat edin fazlası zarar
Lolo3434 Yagmur75 benim 2 hamileliğimde canım sürekli kola istiyordu hararet vardı çok şükür bi sıkıntı yaşamadım lakin aman aman da abarmadım 😇
gulayse_38 millet esrar alkol alıyor hcbirşey olmuyor ya ben çok incelememek lazım diye düşünüyorum 🤣 sigarayı da çoğu gebe içiyordur
Portredekitirtil Yagmur75 özellikle alıp içmiyorum ama yemeğin yanında misafirlikte falan önüme gelince içiyorum
ardengunes Yagmur75 vallahi hiç bir kısıtlama koymuyorum kendime canım ne isterse yiyip içiyorum oğlumda da böyleydim 4 kilo doğdu şimdi de kısıtlamıyorum😊🥰
melekannesi07 Kolayı o kadar aramam genelde etli yemeklerin yanında kullanırdım.Ama Türk kahvesi günde 2 defa içerdim şuan 25 haftalığım bıraktım içmiyorum.İçmemeye çalışın çünkü kafein çok zararlı gebelikte…
mavitrn Yagmur75 evet 12 haftqyım ve basından beri içtim üzülerek söylüyorum ama içim yanıyor içimi tek o rahatlatıyor gibi