Kizlar sağlık ocağı tahllilerimi verdim sürekli takibe gittiğim doktorum herşey iyi demişti fakat cuma günü farklı bir doktora gittim hipotroidizm olduğunu söyledi acilen ilaç kullanmaya başlamam gerektiğini söyledi EUTHYROX diye ilaç vermiş kullanan varmı aranızda?