Zaman hiç geçmiyor geçmiyor derken resmen sona geldim hanımlar. Benimle hemen hemen aynı hafta gebiş olan buradaki bazı arkadaşlarım doğurdu bebişlerine kavuştu bile 🥹 aynı haftalık hamile olan üni arkadaşım da dün akşam doğurmuş bebişinin fotosunu attı bana bir de o kadar kolay bi normal doğum yaşamış ki gözlerim doldu nasıl duygulandım. Heyecanlandım, ben de istiyorum şöyle güzel bi doğumla kızıma kavuşmayı artık. Bir yanımda yeni bi döneme gireceğimiz için çok korkuyor. Doğum anından da tırsmıyor değilim 🥹🥲 ağrısı sancısı değil de o bebeğin çıkış anı nasıl olacak diye endişeleniyorum, sonrasında da dikişler tabii. Sizlerin durumu nasıl var mı benim gibi aranızda 🥹