Bende 35+1 oldum. İlk oğlumda suyum azaldığı için 37 de doktorum doğumu başlatmıştı. Şimdide cumartesi kontrolüme kadar su normaldi en korktuğun şeydi su. Ama cumartesi korktuğum başıma geldi doktor alt sınırda dedi. Bayramda sakın doğurma ben yokum seni pat diye sezeryana alırlar dedi. Bi aksilik olursa diye ciğer geliştirici iğne verdi dün sabah akşam vuruldum. 3 tl su iç bu hafta dinlen 3 temmuzdada sabah gel yakın takibe başlayalım dedi. Birde sordum başka destekleyici bişe olurmu şu için. Halk arasında havuç suyu iyi oluyor diyorlar tıbbi olarak kanıtı yok ama günde bi bardak iç istersen dedi. Bende 3 lt suyun 2”1 ltresine 1 bardak havuç suyu ekleyerek içmeye başladım bugün. Normal su çok zor içiyorum malesef. Allahım inşallah biraz normale dönerde kendiliğinden normal doğum sürecine geçeriz. Dua edin kızlar. Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin