Melo-fndkc Kızlar şu keçi kıllı taraklar var ya sık kıllı onları bebişler ne kadara kadar kullanabiliyor. Sanki biraz uzasa saçları 1 yaşlarında kullanılmıyacak, işe yaramayacak gibi duruyor.
Melo-fndkc Nisanannesi34 hayır uzun süre kullanılıyorsa isimli güzel bi şey yaptırmak istiyordum o yüzden sordum. Birkaç ay için para arttırmaya gerek yok. 😅 Tabii ki kendi taraklarımızdan kullanmam
Aslim12 Yenidoğan döneminde bebekler için çok kullanışlı oluyor uyumasına mayışmasına yardımcı oluyor keçi kılı bence tavsiye ederim alın sonrasında büyüyünce farklı taraf alınır yine kerameti ne sanki ☺️
aminehumamoms Aslim12 bende aldım keçi kılı tarak ama aşırı derecede pis kokuyo keçi kokuyo sanırım (keçinin kokusunu bilmiyorumda) sizdede aynı öylemi ya
Melo-fndkc Mediha99 ben de böyle ikili görmüştüm bi de tek keçi kıllılardan var. Hani uzun süre kullanılıyorsa tek alıcaktım ben de böyle ikili alayım 🥰 sağolun
Pnr_KMRC1 Mediha99 çok güzelmiş güle güle kullanın inş nerden ve ne kadara aldınız acaba bende alıcam