Lina36 benimde 1,5yaşında kızım var üstelikte riskli doğum yaptım şuan 7+5 hamileyim korunurken oldu 😰 ödüm kopuyor yine riskli olacak diye. Plasenta eski sezeryan dikişime yapışıktı benim, bulunduğum yerde perinatoloji bile yok. Soluğu Ankara da almıştık. Allah yardım etsin ama günah olmasa ben aldıracaktım. Ben neler çektim o plasenta yüzünden 😰😰😰