Kızıma 3yıl önce e bebekten anne yanı beşik almıştım. Hafif olduğu için bütün odalara rahatlıkla götürebiliyordum, reflü yatağı olabilmeside güzel bir de yataktan çıkmadan bebeği beşikten rahatlıkla alıp yerine koyabiliyordum. Tek kötü yanı küçük olması en fazla 9ay kullanılabilir.