Kızlar sımdı doktora gorundum. 32+5 2.680.2 hafta önden dedi. Gebelik sekerim var. İnsülin kullanmıyorum. Ama su 2 haftadır artık yulsek cıkıyo. Dahiliye ye yonlemdırdi. İri bebek diye. Cok korkuyorum bısey olur mu dıye. Erken alabilirim doguma dedi. Yani bebrge zararları benı cok korkutuyor. Boyle olup dogum yapan veya benım gıbı olanlar var mı