Maşallah hoca süper biri gerçekten Salih hocayı çok ovuyorlar ama bence hamile sayısı çok olduğu için çok çok ilgilenmiyor maşallah hoca daha ılımlı daha ilgili benim gebeliğim düşükle sonuçlandı ve o süreçte kendisi çok guzel ilgilendi tekrar hamile kalsam gene maşallah hocaya giderim kötü bir durum sezerse öyle naif anlatıyorki saklamıyor insanı kandirmiyor ve kalp kırmadan güzellikle anlatıyor tavsiye ederim