busra-mutluanne1 afm mom degerinin yuksek olmasi omurilik ve beyin gelisimiyle alakali. Omirilik tam gelismedigi durumlar oluyo sivi birikiyor yada beyin tam gelismiyor aciklik oluyor vs bi suru kotu senaryolardan bahsedildi. Detayli usgde belli olur dendi yaklasik 3-4 hafta resmen ölüp ölüp dirildik. Detayli usgde bebisin omuriliginde ve beyninde herhangi bir sorun algilanmadi çok şükür gayet saglikli ilerlemisti. Ama büyüme geriligi cikti ozellikle kol ve bacak boyu kisaligi. O zamandan bu yana perinatoloji takipliyiz. Suan 36+4 haftadayiz dogumu bekliyorz