Anoniiim görümcem sipariş etmişti, bir gebenin günlüğü diye instagram sayfası var orada hem yararlı içerikler hemde sitesinde ovulasyon testi satılıyor. kullanımı ise ben şöyle yapmıştım;
reglim bittikten sonraki gün her akşam aynı saatte 18:00’de test yaptım. test yapmadan evvel 2 saat birşey içmemeniz gerekiyor, testi yanıltıyor.
regl başlangıç günümle birlikte 14. gün çift çizgiyi gördüm. yumurtlama döneminde olduğuzu gösteriyor bu. gördüğünüz iki çizgininde birbiriyle eşit koyulukta olması gerekiyor. eğer ikinci çizgi, birinci çizgi kadar koyu değilse yumurtlama dönemi değil demek.
çift çizgi günleri bende 3 gün sürdü sadece 1 gününü değerlendirebilmiştik. çift çizgiden sonra tekrar tek çizgiyi görene kadar testi tekrarladım. yumurtlama döneminden sonra görülen tek çizgi çatlama döneminize geçtiğinizi gösteriyor. negatifi gördükten sonra test yapmayı bırakabilirsiniz.
yumurtlamadan 10 gün sonrada erken gebelik testinde çok aşırı silik çizgi gördüm, kan testi verdim pozitifti. şuanda da 14,5 haftalık hamileyim😊
ovülasyon testi ile takip etmek iyi oldu. ama en az 17 gün beklemeniz gerekiyormuş bazılarının önce negatif 17 gün sonra pozitif olabiliyormuş. moral bozmamak için direkt 17 gün beklemek gerek. ben sabredememiştim😂