24 haftalıgım iki gün öksürük boğaz ağrısı oldu dün akşam da boğazımdan dolayı midem bulansı bir saat öğğrmekten fena oldum tahriş oldum 😑 gece de karnıma sancı girdi yatamadım sanki doğuruyorum gibi sağa yatamadım sola yatamadım bir anda geçti sanki birileri var gibiydi geçirdi gibi. Şimdi de bogazım ağrıyor başım ağrıyor öksürük biraz var. Dün yaşadıklarımdan oturdum ağladım. Ne oldu anlamadım üşüttüm mü acaba😔 doktora gıdecem sanırım serum yemek için doğru düzgün bişey de yiyesim gelmiyor aglayasım geliyor 😞😞😞😞