civcivsuyum Kızlar 38 haftalık gebeyim alt göz kapağımda arpacım benzeri bişey çıkıyor hafif acıyor ve şişlik kızarıklık başladı evde tekim eczaneye de çıkamıyorum evde yapılabilecek bişey var mıdır acaba