Kızlar merhaba 17 aylık kızım var 37. Hafta da suyum çoğaldığı için sezeryan oldum ama hiç korkmadım zaten hem normale hem sezeryana hazirlikliydim korkunun k si yoktu şimdi 35hafta 2 günlük gebeyim bunda aşırı korkuyorum kesilmekten sonrasın da yaşayacağım acılardan arkam da 17 aylık bebek bırakmaktan sanki o masadan da kalkamicam gibi hislerden aşırı duygu karmaşası yaşıyorum ilk özel de doğum yaptım şimdi devlette yapıcam tuvalete eşim götürüyordu şimdi eşim kalmicak devlet olduğu için kim tuvalete götürür beni kuzenim kalicsk ama yaptırtamam ona o acı vs iyice bunalıma girdim karmaşık duygular içindeyim kimseye de dert anlatamıyorum bir şey olmaz diyip gecistiriyolar