Ilk hamileligimde sadece gobegime kullanmistim govegimde hic catlak yok. Ama kalcama surmedigim icin haritaya dondu. Bu hamileligimde hem gobegime,kalcama hem de dizlerime suruyorum. Cunku ilk hamilelikten oralarda catlaklar var. Nasil olsa catlayacagim diye dusunup krem surmemezlik yapmayin.