OzdenAyaz ilgi mi istersin teçhizat mı? Bence devlet hastaneleri ne kadar suratsız da olsalar denetlemelerden geçen, gerekli teçhizata sahip bir yer . Mesela benim yaşadığım şehir de özel hastanelerinde yenidoğan yoğun bakım aktif çalışmıyor. Yani doğum yaptığında bebek yoğun bakımı olan devlete gidecek. Bunları göz önüne alarak ve de özellerde çalışanlar devlete atanamayan niteliksizler de oluyor