Selam kızlar , 9 aydır çocuk düşüncemiz vardı ve hep olumsuz sonuçlar alıyorduk. Dün regl günümde kan testi verdim Beta hcg değerim 61 çıktı.. Şükürler olsun 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla..
Degerim nasıl sizce ? Hemen doktora gitmeli miyim ? Tskler