Tinii_minii_mom Kızlar tsh için gitmiştim idrarda aldı dahiliye. Eritrosit 7-8 çıktı. Biraz enfeksiyon var purınol diye bir ilaç verdi iç dedi. Kadın doğumcum içmene gerek yok dedi. Aklım karıştı ama en çok da korktum
tlhmrv Tinii_minii_mom çok yüksek çıkmadığı için içme demiştir kadın doğumcu suyu fazlalaştır sirkeli suyla tahretlen bı kaç hafta sonra tekrar idrar ver belki dediği gibi ilaçsız halledeceksin
Eksijelibon Tinii_minii_mom benimde öyle 7-8 . Kadın dogumcum her kadında olur bu kadar hamilelikte içmene gerek yok dedi bir şey vermedi içmedim
Mine9166 Tinii_minii_mom benimde 16 çıktı hiç birsey vermedi suyu az içiyorsun kum döküyor olabilirsin dedi
Tinii_minii_mom tlhmrv evet dahiliye doktoru hç ilgilenmedi. 1 hafta snra gel tekrar bakarz kullanmayacaksan dedi. Ama ben 1 hafta endişeli geçircem
tlhmrv Tinii_minii_mom bı tane şişe ayır lavabo için içine biraz sirke koy kalanına su koy calkaka sonra lavabida tahretlenirken o suyu kullan
Tinii_minii_mom Eksijelibon ayyy çok geçmiş olsun içim biraz rahatladı gerçekten. Her yer tatl 1 hafta bayramım korku ile geçecek ya
Tinii_minii_mom Hnd3535 bunu nasıl anlayacağımki kum vs döktüğümü hiç düşünmemiştim diğer bütün idrar değerlerim normal
Hnd3535 Tinii_minii_mom idrarınızı yaparken şiddetli ağrınız varmı? Yada idrarda gözle gözükür kan varmı? Ultrason harici anlaşılmaz zaten yada tomogrofi. Hamileyken tomogrofi çekilmesi önerilmiyor. Mr de da cıkar. Mr ds çektirebilirsiniz üroloji doktoruna gidip. Ha rahatsız etmiyorsa antibiyotik tedavisi bazen işe yarıyor