Ben yaşıyorum ama su sekilde cozdum gunluk 1 fincan filtre kahve iciyorum birax zo4da olsa hergun lavaboya cikiyorum kahveyi doktoruma sordum gunde 1 tane dedi fazlası yok dedi ve illa makinesini almana gerek yok internette mokapot var ona demliyorum ayni bi farki yok bence tavsiye ederim ama yinede doktorunla konus kontrollu bir sekilde ilerle bu arada 31+5 ben